Ako želite da poboljšate sliku i dobijete dodatne opcije za filtere, prekrivanje teksta, podešavanje ekspozicije, boje i drugo, preporučujemo vam da koristite softver za rukovanje web kamerom. Korišćenjem takvog softvera ćete dobiti virtuelnu web kameru u vašoj aplikaciji za ćaskanje koja će vam omogućiti da koristite sve funkcije u softveru za rukovanje u realnom vremenu, dok ste u aplikaciji za ćaskanje. Postoji veliki broj dobavljača takvog softvera na tržištu, ali ovde navodimo nekoliko naših omiljenih:
Rešavanje problema na web kameri
Ako uopšte nemate nikakvu sliku, proverite sledeće:
1
U nekim slučajevima, vaš Win10 je podešen da blokira video kamere zato što je izabrana opcija zaštite privatnosti.
Idite na podešavanje u Win10 i omogućite kameru tako što ćete poništiti odabranu blokadu privatnosti.
2
Proverite da li podešavanje u vašem pretraživaču interneta namešteno na zaštitu privatnosti za web kamere ili mikrofone.
Idite na podešavanja pretraživača i odaberite da se dozvoli web kamera / mikrofon.
3
Moguće je da Vaš antivirus program blokira pristup Vašoj veb kameri.
U podešavanjima za antivirus deaktivirajte blokadu veb kamere.
4
Proverite da li je poklopac za privatnost (ako ga ima na vašem modelu) navučen ispred objektiva ili je aktiviran prekidač za privatnost.
Pomerite poklopac za privatnost ustranu ili isključite režim privatnosti.
5
Testirajte web kameru na drugom računaru kako biste izolovali problem, ako je on u lokalnom podešavanju na vašem računaru, ili ako postoji kvar hardvera u web kameri.
Ako web kamera dobro radi na drugom računaru, morate da pronađete lokalni problem na vašem računaru.
Ako web kamera uopšte ne radi na drugom računaru, molimo da zbog pomoći kontaktirajte vašeg lokalnog prodavca.
6
Uvek ste dobrodošli da pišete tehničkoj službi za pomoć kompanije Sandber da biste dobili dodatnu pomoć: